Sunday, July 3, 2016

Abilify 101




+

psikiyatrim ile uzun bir konumann ardndan, esasnda artk Hasta olmadm sadece odaklanma ve dikkat sorunu ektiimi ifade ettikten sonra bir Umut Ritalin yazmasn beklerken reeteme yazd ila. u ana kadar dorular ella ve eyi batan sonra anlattm tek doktordu. Hatta bir ara psikiyatrik ilalarn insanlar Turuya evirdiinden SZ ettim Hemen savunma mekanizmasn devreye soktu cinco Balad savunmaya ben de kendisinin HAKL olduunu fakat benim de HAKL olduumu dile getirdim Zira víspera bir bir mimarn bak ile o evde oturann bak bien farkl ve esasnda ikisi de HAKL. 9. neyse EIT u ILAC deneyeyim bir. Bu ila INAT depresyonlarda bien etkilidir. yani ilacn en etkili olduu Alan budur. Los SEE olarak depresyon ilac deildir psikotik bir ilatr vede bien pahaldr. Dk dozlar depresyon tedavisi IIN kullanlrken yksek dozlar bipolar vede izofreni tedavisinde etkilidir. Dier psikotikllerden Fark kilo aldrmaz. Eksisi akatazi denen el ayak titremelerine yol AAR BTN gn ayaklarnz sallarsnz huzursuz bacak sendromu yapar.5 Dakika yerinizde duramazsnz yle oluncada zayflarsnz hareketleriniz hzlanr. depresyonda hareketler yavalar bildiiniz gibi. Dnyada Cehennemi yaarsnz bu ilala iddia ediyorum Hasta olduunuz gnleri ararsnz bu ilala. Burada yazlanlara gre ila alnmaz. Psikiyatr ne yazyorsa o dur. Depresyonla ilgili Yeni kefim u depresyon nasl olaylara bal olarak geliebiliyorsa (ITE Sevilen birsinin kayb, isizlik, okuldan atlma vb) ayn ekilde olaylara bal olarakta dzelebiliyor. Mcadele Edin. doktorumun okb iinverdii ila. balayal ser gn seguidor grdm faydasn bien. bundan NCE Risperdal kullanyordum ama o gn Boyu sersem sersem dolamama oluyordu neden. bu ila bien iyi geldi tabi doktorunuz tavsiye etmeden kullanmaynz nk su ila herkeste farkl sonulara neden olmaktadr. Zeldox ve serequel gibi ilalar brakp kullanmaya balandnda gayet Gzel zayflatan ila. Yannda bi de lithuril kullanrsanz en Gzel Kafa sizinki olur. No. mutluyum Kullanyorum. keke batan bununla baladsaydm. bipolarm evet.




No comments:

Post a Comment